Mārketinga un reklāmas projektu vadītājs
Pirms mārketinga komunikācijas plāna sastādīšanas un konkrētu aktivitāšu realizācijas, nepieciešams veikt tirgus izpēti, jo tikai precīzi nosakot mērķauditorijas vajadzības, vēlmes, izvērtējot konkurentu aktivitātes un izanalizējot tirgus attīstības virzienus, iespējams realizēt efektīvas mārketinga un sabiedrisko attiecību aktivitātes, kas sasniedz vēlamo rezultātu – ieguldīt līdzekļus mērķtiecīgi.
“Mārketinga birojs” nodrošina uzņēmumam konsultācijas tirgus izpētes jomā, nosakot vēlamos pētījumu virzienus un jautājumus, uz kuriem jāatrod atbildes, kā arī plānojot un realizējot pētījumu, izmantojot kvalitatīvas vai kvantitatīvas pētīšanas metodes.
Analizējot uzņēmuma šī brīža aktualitātes un nospraustos mērķus, projektu vadītājs sniedz atbalstu mārketinga komunikācijas plāna sastādīšanā, lai uz tā pamata realizētu mērķtiecīgas un efektīvākās aktivitātes. Tikai plānojot šīs aktivitātes, iespējams, vienlaikus paredzēt finansējuma sadalījumu ilgākam laika posmam un nesadalīt to nepārdomātām akcijām.
Pēc mārketinga komunikācijas plāna jeb vispārējās uzņēmuma virzības plānošanas, tiek sastādīts arī aktivitāšu plāns, ko īstenojot iespējams sasniegt izvirzītos mērķus. Taktiskais risinājums ietver plaša spektra mārketinga, sabiedrisko attiecību, pārdošanas veicināšanas, reklāmas un komunikācijas aktivitātes.
Konkurentu darbības monitorings un analīze – izvērtējot konkurentu darbības un komunikācijas paņēmienus, iespējams plānot sava uzņēmuma aktivitātes, kas izceltos uz kopējā fona, kā arī paaugstinātu uzņēmuma konkurētspēju.
Konkurentu analīze ietver mediju un sociālo tīklu komunikācijas analīzi, uzmanību pievēršot paša uzņēmuma, kā arī trešo pušu komunikācijai, tās raksturam un tematikai.
Publicitātes (reklāmrakstu u.c.) nodrošināšana medijos ne mazāk kā 360 EUR apmērā.
Piedāvājumā ietilpst reklāmas rakstu, baneru un reklāmas karogu izgatavošana izvietošanai dažādu nozaru interneta medijos, piesaistot konkrēti segmentētas auditorijas uzmanību.
Tātad:
Tirgus izpētes plāna sagatavošana;
Individuāla mārketinga aktivitāšu plāna sagatavošana;
Mediju u.c. reklāmas pakalpojumu sniedzēju iesūtīto piedāvājumu izvērtēšana;
Grafiskais dizains (offline, online) ieplānotajām reklāmas aktivitātēm;
Reklāmas publikāciju sagatavošana un izvietošanas nodrošināšana medijos.
Pieteikties